سینستزیا پنجره ای به روی ذهن
سینستزیا پنجره ای به روی ذهن

سینستزیا پنجره ای به روی ذهن

! Let's Blend It

با سینستزیا رنگ ها را مزه مزه کنید

 این ویدئوی زیبا یه دید خوبی بهتون می ده .ببینیدش لطفا 

م آپارات : ت


منبع : سایت آپارات 
نظرات 2 + ارسال نظر
ریحانه یکشنبه 1 تیر 1399 ساعت 11:55

واقعا فیلم خوبی بود ولی اگه ترجمه یه زیر نویس بود یکم بهتر میشددوست هایه من میگن یه نعمتهمن خودم که خیلی دوستش دارمیکی از دوستام به چند نفر گفته بود که یکی از دوستاش(که من باشم)سینستزیا داره و در موردش توضیح داده بود و هیچ کدوم باور نکرده بودن و گفته بودن دوستت(که من باشم)سر کارت گذاشته

خودت باهاش حال کن و در آینده فقط یه پسری پیدا کن که این حالت رو درک کنه وگرنه زجر می کشی. به عبارتی نذار کسایی که نمی فهمنت زیاد نزدیکت شن که خود عذابه

Miladbagi جمعه 24 دی 1395 ساعت 22:11 http://millle.blogfa.com

من فکر میکنم این یه نعمته، افراد سینستزیس(اگه درست یادگرفته باشم!) انسان های جهش یافته و کامل تری نسبت به سایرین هستند، واقعن جالبه برام.

بعضی صفات چون موجب متغیر و متفاوت موندن افراد یک جمعیت می شن حذف نمی شن. متفاوت بودن اعضا یه حسن به حساب میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد